Obchodní podmínky Kolínská Bouda
Všeobecné podmínky pro zákazníky
1. Smluvní vztah mezi Hotelem Kolínská Bouda a zákazníkem vzniká podepsáním Smlouvy o pobytu bez ohledu na to, zda je či není současně zaplacena záloha.
2. Pobyt se uskuteční v Hotelu Kolínská Bouda v Peci pod Sněžkou. V den nástupu je možno ubytování od 14.00 v den odjezdu je potřeba opustit pokoje nejpozději do 10.00. Pro školní skupiny je odubytování z pokojů v 8.30.
3. Cena pobytu je smluvní a je dána dohodou mezi Hotelem Kolínská Bouda a zákazníkem. Lze jí navýšit pouze ve zvlášť odůvodněných případech, umožněných zákonem, citovaných ve smlouvě.
4. Odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustaveními občanského zákoníku. V případě odstoupení od smlouvy jsou smluvní strany povinny provést vypořádání dosavadního provedeného plnění podle této smlouvy s tím, že poskytovateli náleží odměna za plnění uskutečněné do zániku smlouvy odstoupením. Storno podmínky:
Pobyt zrušený
30 - 60 dní před příjezdem - účtujeme storno poplatek ve výši 20 % z celkové ceny za ubytování
5 - 29 dní před příjezdem - účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny za ubytování
0 - 4 dní před příjezdem - účtujeme storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny za ubytování
v den příjezdu nebo během pobytu - účtujeme storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny za ubytování
Účastník má právo odstoupit od smlouvy kdykoliv. Není-li důvodem odstoupení účastníka porušení povinnosti firmy stanovené smlouvou nebo občanským zákoníkem, je účastník povinen zaplatit společnosti odstupné (storno).
U skupinových (min. 15 platících osob) rezervací storno podmínky platí pouze tehdy, pokud počet účastníků klesne pod minimální počet objednaných osob. Dále případě zrušení pobytu i den před nástupem a prokázání se lékařskou zprávou je odstupné (storno) ve výši 500 Kč za každou objednanou osobu. Bude-li pobyt znemožněn v důsledku nepředvídatelné události ležící mimo smlouvu (vyšší moc – přírodní katastrofa, nepředvídatelná nemoc potvrzená hygienickou stanicí, úmrtí, havárie), mají obě strany právo odstoupit od smlouvy bez jakýchkoli nároků na finanční úhradu škody, avšak po předchozím průkazném vyrozumění. V takovém případě každá strana nese náklady vyplývající z výše uvedených povinností.
5. Zálohy se vždy platí na základě smlouvy (dle termínů úhrady) a lze je hradit následujícími způsoby:
- převodem na účet u KB, uveďte prosím variabilní symbol a do poznámky jméno ubytovaného.
- vkladem hotovosti na účet do nejbližší pobočky KB a.s, uveďte prosím variabilní symbol a do poznámky jméno ubytovaného.
- hotově v Hotelu Kolínská Bouda.
6. V případě nezaplacení záloh v termínech dle smlouvy je Hotel Kolínská Bouda oprávněn od smlouvy odstoupit a zákazník je povinen Hotelu Kolínská Bouda uhradit odstupné.
7. Nejpozději do 14 dnů po ukončení pobytu provede Hotel Kolínská Bouda vyúčtování a zašle zákazníkovi daňový doklad – fakturu a popřípadě přeplatek.
8. Zákazník souhlasí s tím, že přebírá zodpovědnost za rozbité a znehodnocené věci, které zaviní on a jeho skupina, za kterou je odpovědným zástupcem a škodu uhradí v plné výši.
9. Je zakázáno jakkoliv poškozovat vybavení hotelu a pokojů.
10. Zákazník souhlasí s tím, že v případě ztráty klíče od pokoje uhradí částku 1000,- Kč.
11. Zákazník se při příjezdu seznámí s provozním řádem hotelu, který bude dodržovat.
12. V celém hotelu je přísný zákaz kouření pod pokutou 5000,-Kč a požívání vlastních alkoholických nápojů ve veřejných prostorách hotelu (restaurace, terasa, salónky, chodby, wellness, aj.) pod pokutou 1000,-Kč.
13. Výňatek z provozního řádu bazénu a whirlpoolu v Hotelu Kolínská bouda:
13.1. Plavecký bazén je určen pouze a výhradně pro ubytované hosty.
13.2. Vstup do bazénu je povolen pouze za přítomnosti dospělé osoby zodpovídající za nezletilé.
13.3. Vstup do bazénu a whirlpoolu je povolen osobám řádně osprchovaným a umytým mýdlem.
13.4. Vstup do whirlpoolu je povolen osobám starším 18 let.
14. Výňatek z provozního řádu Hotelu:
14.1. Všechny zjištěné závady nahlaste ihned při příjezdu na baru nebo vedení hotelu.
14.2. Je přísně zakázáno manipulovat s elektronickým zařízením hotelu.
14.3. Je zakázáno manipulovat s nábytkem na pokojích.
14.4. V den příjezdu je nutno předat na baru (používáno též jako recepce) seznam účastníků a k ním náležité informace. Tyto informace slouží pro potřeby zaplacení ubytovacího a rekreačního poplatku.
14.5. Veřejné prostory hotelu jsou monitorovány kamerami.
14.6. Při porušení ubytovacího řádu bude účastníkovi ihned ukončen pobyt bez náhrady jeho škody.
15. Zajištění dopravy:
15.1. V zimní sezoně (listopad – duben) – je možno parkovat na Parkovišti č. 4 za poplatek 125,-/den. Pokud budete chtít zajistit dopravu na Kolínskou boudu, zaškrtněte jej ve vymezení pobytu nebo kontaktujte taxi službu v Peci pod Sněžkou, která je u parkoviště.
15.2. V letní sezoně (květen - říjen) – je osobním vozům vjezd povolen pouze s vytištěnou a vystavenou povolenkou za oknem a zaplacením poplatku 20 Kč v automatu v Peci pod Sněžkou (viz obr.) Vjezd autobusům je povolen pouze s doprovodným vozidlem, proto volejte na Hotel Kolínská Bouda cca 20 km před Pecí pod Sněžkou, aby doprovodné vozidlo mohlo sjet na autobusové nádraží a na autobus počkalo.
16. Zákazník podpisem smlouvy zároveň potvrzuje, že byl seznámen se všeobecnými podmínkami této smlouvy.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz.
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel portálu Hotel.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce Spa.cz/Hotel.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce http://www.hotel.cz/unsubscribe/?email="email Zákazníka".
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.